неделя, 25 декември 2016 г.

Весела Коледа!

В навечерието на най-светлия празник, няма как да не си дам сметка за важните и стойностни моменти в живота на човек.
Сигурна съм, че всеки от Вас, в даден момент, се замисля за отминалите дни, хора, събития... Спомени, които не искаме да забравяме, преживявания - които оставят отпечатък завинаги в сърцата ни и хора, с които съдбата ни среща по една или друга причина и които допринасят с нещо, за да бъде животът ни така пъстър и разнообразен.
И в унисон с размислилите ми, коледната тематика и пъстротата на ежедневието ни, ще Ви покажа един Коледен албум, подарък за учителка на първокласници.
Идеален начин да запази мили спомени с нейните ученици или пък още по-любими преживявания със семейството и близките.

И както обикновено, албумът си има своя собствена стилна и семпла коледна кутия, от перлен картон в цвят бордо:


Загадъчно обвит в полупрозрачна материя...


Та-даааа!


И корици от плат :) Новата ми страст.






Вмъкнах две хармоники, в които да се поберат допълнително още снимки и оставих по-голямо разстояние между страниците, за да понесе увеличеният обем, след като се пъхнат снимките



Скрих и няколко етикетчета за надписване, в няколко джобчета




Всеки лист представлява джоб, в който има допълнителна вложка, по която може да се подреждат снимки, или да се водят записки. Албумът е с размери 21*21см и при наличие на сръчни ръчички, може да побере около 90 снимки размер 9*13см и 10*15см, като декорацията позволява да се подредят и по-големи снимки и съответно броят им ще е по-малък.


За мен беше изключително удоволствие да развихря коледното си настроение върху този проект и съм удовлетворена от фактът, че госпожата го е харесала и го е определила като изящен и впечатяващ. 
Да, защото той е такъв. И всеки един учител заслужава нещо подобно, защото тази професия е достойна за уважение.

Весели празници!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)