събота, 3 септември 2016 г.

Експлодираща кутия в шоколадово и златно

Сезонът на сватбите е в своя ход. А аз продължавам да събирам идеи от най-различни цветови сватбени комбинации - като започнем с класическото шампанско и бяло, преминем през бонбонено розово и синьо, после син деним и слънчево жълто, екрю и бордо, мента и праскова.... И стигнем до настоящото предизвикателство - кафяво и златно.
Винаги съм свързвала тази комбинация с кутия хубави шоколадови бонбони :) Отваряте кутията и вътре - колкото искате кафяво и между кафявото - златно...
В интерес на истината, аз самата се изненадах на резултата, който се получи много сполучлив. А до колкото разбрах, и младоженците са го харесали. Както знаете - това за мен е най-важното. Така че, няма да Ви мъча повече - вижте за какво говоря:





И естествено - халки :)





Свитък с пожелание... и гълъбче...




Бъдете щастливи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)