понеделник, 15 август 2016 г.

Кръщенето на Иван

По случай кръщенето на един малък и много специален господин, имах удоволствието да изготвя необходимите аксесоари за събитието.
Всичко трябваше да бъде максимално семпло и изчистено, а в същото време - стилно и тържествено. Дали съм се справила - вие ще прецените :)

Ето в какво се състоеще комплектът на Иван:

Кутия за дрешки и обувки - с подсилено дъно, персонализирана с името на детето и датата на събитието и с изчистен дизайн в светло синьо и любимите на майката (и на мен!) - точки:


Вътре успях да поместя част от останалите аксесоари, тъкмо да бъдат готови за път:


Папка за кръщелното свидетелство - то е размер А4, така че папката е една идея по-голяма. В същия стил и надписи, както кутията:


Торбичка за сапунче - отново с етикетче с името и датата:


И панделка за свещта - също с етикет с името и датата:


Етикети за бутилки с кратък текст - послание към гостите:



Комплект кутиики за косичка и зъбче в една по-голяма персонализирана кутия, в същия стил:



И естествено кутииките вътре са облечени в светло син сатен:


И така всичко на куп, не успях да побера в един кадър....


... замина с куриер към Кръстницата, която трябваше да изненада майката с всички тези нещица.


Изненадата бе повече от успешна, а аз съответно - повече от щастлива от този факт :)
Пожелавам на малкото момче да расте здраво и щастливо, а на мама и тате - да бъдат прекрасни (и търпеливи) родители и да му дават добър пример.
Ако и Вие се нуждаете от аксесоари за специалния ден на Вашето съкровище - не се колебайте да се свържете с мен по удобен за Вас начин. Детайли относно контакти за връзка с мен, ще намерите ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)