вторник, 24 май 2016 г.

За балът на Стели

Месец Май....
Онова вълнуващо време от годината, когато се случват онези специални значими събития в живота на човек, които се помнят винаги по един или друг начин - а именно - завършването на Гимназията и абитуриентския бал!
По този повод аз съм изключително щастлива, когато имам възможност да участвам косвено в нечии такъв голям ден с изработката на картичка, която да бъде подарена на виновника или виновничката за този празник! А и винаги е по-красиво, когато подаряваме пари, те да бъдат в подобаваща опаковка :)

И ето какво сътворих за красивата абитуриентка от Пловдив, за която знаех само, че ще бъде с тъмно синя рокля:
Картичка в кутия от перлен тъмно син картон, със съчетани цветове, пеперуди, пожелание и джобче за пари:


Пеперудата има много красива символика, за която не веднъж съм писала. Но нека на кратко да спомена само това - че е символ на ново и красиво начало, може би е символ и на пораснала дъщеря, която един ден ще отлети от майчиния дом, за да създаде свой собствен...



А ето го и джобчето за пари, върху което сложих 3 перлички за късмет :) 
И което почти не се разбира, че е джобче



А от мен - на добър час и попътен вятър!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)