събота, 5 март 2016 г.

Пеперуден юбилей

По случай юбилей, една специална дълго обмисляна картичка, с история, 
разбира се :)
Спрях се на свежа, бих казала дори пролетна, комбинация от цветове - 
преобладаващо лилаво, розово, бледо жълто. 
"Лилавият цвят се асоциира с магия, творчество, лукс, щастие и чувствителност. В този цвят се открива голяма доза царственост и пищност, което го прави подчертано елегантен и приятен цвят. Наситено е с изключително голям и силен заряд. Смята се, че лилавото е любима окраска на творческите натури. Такива хора обикновено доста често се намират в душевен смут. Те са деликатни, чувствителни, подвластни са на настроенията на бушуващите емоции, а духовното при тях стои на пиедестал." 
Следващият важен елемент, на който искам да отделя специално внимание, това е пеперудата. Моя любима, да си призная...
"Символ на женствеността, на божествената красота пеперудата учи на спокойствие и търпеливост, вяра в доброто, надежда и любов.
Най-красивото крилато създание на майката природа идва с мисията и посланието за промяна. Прелестна и красива тя каца при теб, за да ти напомни, че всичко в живота се променя и то е само за добро. Напомня ти, че иде ново начало за теб, че предстои да осъзнаеш духовната си същност или, че е време да направиш нещо за душата. Има я и през нощта и през деня, защото всичко в живота е хармония и баланс. И двете взаимно се допълват, не могат едно без друго." 

И така взаимно се допълниха цветовете, с пеперудите, нежно цвете с перличка за акцент и нов лилав перлен картон в много любим цвят, който нямах търпение да приложа в нещо специално. Той е толкова специален, че не върви да се използва за случайни неща и за случая си заспа на мястото. Е, да не отегчавам с празни приказки, вижте пеперудената ми фантазия:



Използвах сгъвка, която позволява картичката да стои изправена. Имах усещането, че това ще се наложи и би било добре, ако го предвидя в аванс :) А от долу сложих деликатно повдигнато джобче, което да не позволява да се разпадне конструкцията, а в същото време да се използва и като джобче:



Приложих и даденото ми красиво пожелание, което беше идеален завършек на картичката.

А ето нещо юбилейно и от мен за Госпожата, тъй като много ми хареса, а пък може и  на някой да му трябва пожелание за юбилей точно сега :)

*  *  *
Днеска имам юбилей.
Нека някой да посмей,
Стара да ме нарече.
Ще остана пак дете!
С розовите си мечти
Ще запълвам всички дни.
Ще съм весела,засмяна,
Както ми заръча мама.
Ще съм палава, игрива -
Искам пак да съм щастлива.
Ще прощавам всяка грешка
и ще я превръщам в смешка.
Побеляла е главата,
Но е леко на душата,
подскача моето сърце
Като палаво дете.
Нека вятър да ме вее,
Нека слънце да ме грее.
Аз ще казвам: Пей сърце
в следващите 50!

*  *  *
Цитирани източници: сп. "За жената" и "sanovnik.bg".

2 коментара:

  1. Красива, нежна творба с послание, което се чувства. Това е пожелание за нежност, чувствителност, но и сила. Усеща се хармония между поръчител, автор и получател. Красота и уникалност , караща те да си най- специален.

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)