събота, 13 февруари 2016 г.

Албум в тъмно синьо по случай 60-годишен юбилей

Празниците са хубаво нещо. А още по-хубаво е, когато те са споделени с най-близките и любими хора. Този албум имаше за цел да побере снимки от....1975г насам, като трябваше да се акцентира на някои важни моменти. 
Все пак типът разгъвка не позволява да се поберат много снимки, но затова пък албумът може да се постави така, че да се виждат едновременно всички снимки.
Поводът бе юбилеен 60-ти рожден ден, а цветовете - типично мъжки в тъмно синята гама.
Както винаги, започвам с кутията: Тъмно синя перла, нежни и стилни декорации и поздравителен надпис....


А вътре - облечени в сатен, се подават две тайнствени корици....



А след като лееееко се открехнат кориците, спомените започват да нахлуват един по един!


Държа да отбележа, че част от снимките бяха напълно автентични - запазени през годините, а аз ги получих по "хартиената" поща - в плик за писмо :) 
Да, все още съществува и този вид комуникация - поща с хартиени писма, които носи пощальонът, който в детските ми спомени е един пълничък чичко, който чаках с нетърпение да ми донесе писмо от другарчето ми по кореспонденция, което намерих от страниците на тогавашния вестник "Гимназист". Ще каже човек, че и аз съм живяла някъде в тоя период, около 1975г....

 

Излишно е да описвам тръпката да държиш в ръцете си нечии спомени, така грижливо пазени толкова години... А посланието, което трябваше да се вижда, след като го прочетох разбрах защо трябва да се вижда. Толкова истински чувства, събрани в няколко реда върху една черно бяла снимка... Да се разтрепери човек от вълнение!


Е, както се вижда, снимките бяха повечко от друг път. Сгъвката на албума стана малко по-различна. И за щастие ми позволи да побера всички снимки така, че да се вижда всичко, което трябва да се вижда.



От тук нататък въображението на притежателя на албума ще реши точно как да го разгъне и постави на важно място, за да вижда всеки ден тези щастливи спомени!
Вариантите наистина са много :)



Да не забравяме, че под една от снимките скрих с ключе едно красиво пожелание от близките за рожденика:



За мен остана огромното удоволствие, с което изработих и сглобих този албум. Вероятно скоро няма да забравя емоциите, които предизвикаха у мен тези стари и значими снимки, въпреки че се отнасяха за хора, които не познавам. Самото отношение, организация, идея и всичко, говорят много. Пожелавам на щастливия дядо още много поводи за празници, които да отчете с най-близките си и тази любов, която аз разбрах от няколко реда, да пазят като очите си все така, както до сега!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)