петък, 25 декември 2015 г.

Коледни подаръци

Коледният дух не ме напусна до последно :) Както всяка година, успях да намеря време и за подаръците за най-близките. Тук съвсем не са всички, но реших да Ви покажа по-атрактивната част от тях. Кой знае, догодина може да послужат някому за вдъхновение!
Реших да им сложа етикетчета. Не че не се знаеше кой за кого е, но един етикет не би навредил на завършения и изпипан вид на подаръка.
Използвах специалния златен картон, същия тип и сребърен такъв и няколко шаблона за етикетите. Сложих им и весели надписи, поиграх си с шрифтовете... С две думи - ще реши човек, че в цялата работа има пръст Дядо Коледа, и то не пръст, ами няколко ръце....


И ако не знаете - Коледа е на 25 Декември. Нито ден по-рано!


Една голяма кутия, 28*28см, ''с бъдеще''. Това е точно размерът на едно рафтче, където съм събрала разни книжки с упътвания за употреба на електроуредите в кухнята. Иска ми се да сложа малко ред там и тази кутия смятам да напълня с тези книжки, след като разбира се си свърши работата като опаковка на подарък. Хитро, нали?!


А пък тези сладури ми станаха любими, може би заради съдържанието:


Какво ли е това...


"Къде е Боркооо?" - Ами ето го! Преспапиета с две снимки, които може да се сменят. Лекинко ги декорирах, че ми бяха малко скучни иначе :)




В този дух беше и "Къщата на Йода", която се кипри в отделна публикация.

Весела Коледа и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)