неделя, 15 ноември 2015 г.

Експлодираща кутия в зелено за Карина

Напоследък обичам да казвам, че творенията ми не са просто хартии и картончета...
Ами да, не са. Те си имат своята история, чувства и муза. Имат си дори и причина. Ако имаха очи и устни, може би щяха да гледат и говорят :)
Така и тази зелена кутия се получи съвсем набързо, но си струваше. Тя си има своята дълбока история, на която аз нямаше как да остане безразлична.
Мъж и жена. Щилиян и Карина. Обичат се. Но...както се случва и при най-добрите, малко се объркват нещата. Няма да навлизам в детайли, защото това са лични неща.
Похвално е обаче, че Щилиян се заема с всички сили да си върне загубеното и по уникален начин да се извини на Карина и да възстановят отношенията си.
Моята не лека задача беше да направя "нещо", с което Той да се извини и да Я накара да се разтопи. Цветът трябваше да бъде зелен.
И ето - експлодираща кутия в перлено зелено, сатенена панделка и специално бижу, корона, защото... Ами защото "Тя е кралицата на неговото сърце":



А вътре - ефектът WOW! Бях изумена от стихоплетството на поръчителя, той написа стихотворение за нашата героиня. От това стихотворение аз се разчувствах, та не ми се мисли госпожицата колко сълзи е изплакала...


Сложих и едни влюбени котенца, счетох за подходящи, по залез слънце. Романтично. Тематичен надпис, сърчица и бижута с камъчета и перли. И разбира се - букет от мини рози.



Красиво, нежно и романтично!







И така това съкровище замина с тайната си мисия към своят нов дом. А ето какво получих аз като обратна връзка, за което благодаря от сърце:

"Справила си се повече от чудесно. Получи се по-добре, отколкото можеше да стане :) И ти, с творението си, беше в центъра на играта. Благодаря ти! Нямаше да стане така добре без картичката :)"

Е, както разбирате, всичко се е наредило, а пък аз съм безкрайно щастлива от случилото се.
Както се казваше в едно предаване - "Ние ви обичаме, обичайте се и вие!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)