вторник, 27 октомври 2015 г.

Албумът за кумовете

Представям един албум, който изработих с голямо вдъхновение и удоволствие! Поръчителката ми се довери напълно и ме остави да направя нещата така, както ги виждам (за което съм й изключително благодарна). А знаете в такива случаи как най-добре се случват работите :)
И така, каква бе идеята? Албум със снимки от сватбата на Рени и Слави, който да бъде подарък за техните кумове, да има местенце за пожелание и прозрачно джобче за колекционерска банкнота. Хората, наясно с тези банкноти, да не ми се сърдят за използвания израз, защото аз определено не съм експерт в тази област.
Цветът  - този от сватбата - а именно - сьомга. Това не беше трудно, защото холът ми е в този цвят :) Е, макар че за малко да бъде син, защото в магазина за бои бяха объркали нещата...но това е друга тема...
Исках да бъде много специално, тържествено, влюбено, благодарствено, уникално и перфектно. Колко съм успяла, ще прецените сами.
Реших да съчетая сьомгата с бордо и така нареченото коралово, малко шампанско за контраст. А и се оказа, че имам перфектните дизайнерски хартии в тези цветове. И се започна....
Наистина, от доста време не бях правила такъв албум и с голяма муза се заех. Снимките бяха от професионалния фотограф и сами по себе си бяха просто идеални. Реших кутията да бъде светла, семпло декорирана, за да може вътре....


...да има феерия от сатен, панделка и стилни елементи, завити в нежна полупрозрачна ефектна (според мен) "завивка" :) 


И да си дойдем на думата - същността! Корици в бордо, едно от любимите ми сърца, и там горе стърчи едно ключе. Защо ли?


И вътре - та дааа! Завъртулки, релеф, също любим елемент - рокля и костюм. По средата сложих прозрачно фолио, два пласта, за да може лесно да се пъхне банкнотата, в същото време да се вижда самата тя и да не скрива снимките



А пък тези завъртулки просто си заспаха на мястото


Колкото повече го снимах, толкова повече ми харесваше този албум....


Може да стои разгънат във вид, в който получателите искат, според това кои снимки искат да се виждат. А може и да стои така, че да се виждат всички




А ето и защо ми е това ключе - пожелание, скрито под снимка. И понеже не бях сигурна дали ще го открият, реших тематично да сложа ключ. Ако не сте ме чували да казвам скоро - "Ето къде е ключа от бараката :)"



Ами това е всичко. Не е малко мисля :)
Доволна съм, че поръчителката сподели, че кумовете много са си харесали подаръка. А после и самата кума сподели впечатленията си. От това по-голяма награда за труда ми просто няма. 
Благодаря ѝ за доверието и дано да поддържат настроението в живота си такова, като на снимките на Борислав Чепишев.

До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)