петък, 25 септември 2015 г.

Коледно по никое време

За въпроси и поръчки не се притеснявайте да се свържете с мен.
Детайли ще откриете в меню "Контакти" :)

Коледа още е далеч, но хубавите неща стават бавно :) Затова реших още от сега да нахвърлям празнични идеи, някои дори позабравени миналогодишни...
Тъй като често ме питат за календарчета, бях решила да наблегна на тях. Весели картинки, тематично декорирани, върху перлени картони с календар, чийто странички се откъсват:


Някои в кутии, други без, някои по-сложни, други не. Да има от всичко за всички:


Този ми беше фаворит - розите са 3D, нежна сатенена панделка в прасковено и сърца върху интересна сгъвка и всичко това в елегантна семпла кутия с релеф в тъмно зелено:


На същия принцип - другият ми фаворит - в огнено перлено червено, птички и красотички:



А тази "спешълеза" направих с много любов и муза за една специална дама :) 


Има си снежец, коледни звезди, дори златна снежинка :) Панделка на точки и всичко в синьо!



Влюбените ми мечета в нежно лилаво и розовко, в кутия със сърчица:


За разнообразие, реших да спретна и картички - музата ми така поиска :)



И още календарчета:




Пръстени за салфетки - перлено зелено, коледна звезда, брокат и листенца, опаковани в декорирана кутия:


А тези етикетчета бяха изключително специални. Предназначени за декорирани коледни бисквитки, които да бъдат раздавани на гости, деца и родителите им, участващи в благотворителен коледен концерт в гр. Пловдив:




Ами толкова от миналогодишното ми коледно настроение. Добре, че си намерих снимките за ново вдъхновение :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)