петък, 10 юли 2015 г.

"Шедьовърът" за Мария

В разгара на лятото, сезонът на сватбите, отново ми се отдаде възможност да пусна въображението си в изработването на картичка-плик за сватба в тъмно синьо, бяло и златисто. Поръчителката ми изпрати поканата, за да се ориентирам в обстановката и картичката трябваше да бъде като "продължение" на поканата. Ето я и поканата:


След известен размисъл, както обикновено, се зароди идеята. Тъмно синият цвят дори ми хареса за такъв повод. Той е символ на небесния свод през нощта, както и на морските дълбини. Символиката на тъмно синия цвят е за мощ, твърдост за сила и непоколебимост. Според фън шуй, синият цвят е чудесен избор за медитация, освен това внушава чувство на мистерия и отваря съзнанието ни, дава ни възможност да се почувстваме независими. Синьото е един от най-морските цветове. Синьото придава приказност, свежест, жизненост. Тъмен цвят, но същевременно свързващ с много топли емоции.
И се започнаха едни идеи и едно чудене... Не си спомням друга картичка, на която да съм правила толкова много варианти, преди да стигна до финала.
Открийте разликите :)


С цвете, без цвете, с листенца, без тях, с овал, без овал, с друг овал в друг цвят...


С релеф, без него, с една роза, с повече рози...


И накрая - тадаааа:




С нова сгъвка, с изненади вътре, а на гърба - с релеф, като този на поканата :)


А паричките се пъхат под пожеланието:



Изцяло изработена от перлен картон, с много детайли, брокат, перли и сатенена нежна панделка.


И така, няколко дни след сватбата съвсем случайно видях какво бе написала булката, след като видяла картичката:

"Благодаря за прекрасните пожелания и подаръци, поднесени в уникални картички и пликове! Въпреки че всички са прекрасни искаме да споделим три шедьовъра с всички вас !"

А след това снимчици на моето произведение :) Е как да не се зарадва човек!
А после и поръчителката ми писа:

"Снежи, синята картичка с кутията много са я харесали. Булката ми писа, че е уникална, много стилна и каза, че е топ 1 от всички 60 .
Пита ме може ли да е качи във фейсбук. Казах и че да, разбира се.
Благодаря ти и аз. За пореден път се справи уникално добре."

И ето в такива моменти разбирам колко е хубаво, когато направиш някого щастлив, дори и да не го познаваш. И колко по-хубаво е да правиш това, което ти харесва, защото тогава се получават най-добрите резултати. 


Вили, благодаря ти, че за пореден път ми се довери!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)