неделя, 21 юни 2015 г.

Кръщенето на Антон

По случай кръщенето на едно пораснало скъпо за мен момче, имах удоволствието да участвам активно в подготовката на аксесоарите за събитието - покани, подаръци и такива дреболийки :)
Идеите са на майката, а реализацията - моя :)
И ето така, едно по едно, се получиха страхотни красотички.
Ще започна с поканите за кръстниците:


Трябваше да са подобни на другите, но да са по-официални и по-специални. Затова реших да бъдат в тематични кутии и малко да променя елементите по самите покани. Фонът и текстовете също бяха различни, спрямо останалите покани:


Всичко е изработено от 250гр перлен тъмно син картон, имат релеф, дизайнерски хартии, панделки и жирафче, което на мен лично много ми допадна :)


А ето и останалата част от поканите - за гостите. 20 и няколко парчета :) Тъй като имах различни варианти за изображение, майката си хареса цели три и съответно поканите станаха леко различни. Хем еднакви, хем не толкова.


Ето и втория тип - с ангелче:


И третия тип - с друго ангелче. На всяка покана комбинирах различни дизайнерски хартии, но така, че отпред и вътре да бъдат еднакви :) Хитрооо 


Най-обичам на края, когато всичко е готово и на куп:




Следващото предизвикателство бе кутия със съкровища. Отново тематично декорирана, а вътре...


..та даааа - 4 кутиики за спомени - за косичката от кръщенето, за пъпчето, за първото паднало зъбче и нещо друго, каквото мама прецени:



Както никога, на мен ми харесаха как станаха. А вътре сложих сатен, за да бъдат по-тържествени:







Ето я и картичката-плик, в която сложих нашият подарък към малкия Тони, тъй като и ние бяхме гости на тържеството:



Любима, раздвижена сгъвка, която може би трябва да подарявам с ръководство за експлоатация:



Да не забравя и подаръчетата за гости - кутийки, тип експлодиращи, вътре пълни с изненади:


Отново от перлен картон, с акрилна фигурка-слонче, което майката си беше намерила, с място за снимка и кратки послания към гостите:




Някак си като ги сложа всички заедно, чак ми харесват!


Ето и две неща, които спретнах в последния момент - торбичка за сапунчето и декорация за шишето с олио:


Хареса ми идеята да са почти еднакви и да имат елемент, какъвто има по подаръчетата, за да бъде всичко в тон




И ето така завърши моето участие в този празник за малкия Антон. Нека бъде здрав и силен християнин и се надявам един ден да се радва какви спомени си има от такива значими моменти :)



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)