неделя, 24 май 2015 г.

Честито дипломиране!

С пожелания за попътен вятър на един дванадесетокласник, получих предизвикателство: Да изработя картичка, с място за финансов подарък, да бъде в кутия, да бъде момчешка, да напомня за България, защото момчето заминава да получи качествено образование в чужбина, да има шапка и книга. Е, мисля, че всичко успях да изпълня. Музата ми беше в настроение, нямах търпение да приложа поредния ми нов и вече любим шаблон. Реших да използвам глобуса и самолет, който боядисах тематично в златно, както кутията и самия глобус. Защото на младежът му предстоят едни златни години - студентските.


А вътре реших да заложа на стилното тъмно синьо перлено:


И ето я и същинската част: Отворена книга с карта на България - за да напомня от къде е тръгнал бъдещият студент, като на картата има отбелязани гр. София, Мадан и махала Яновска.Сложих и типичната шапка, отново със златен пискюл. Съчетах с новите шаблони и подходящи хартии и то взе, че се получи:


Вътре поставих пожелание от поръчителката и изработих джобче за паричка.




А в последствие, поръчителката бе така добра да ми даде обратна връзка, че всички са останали възхитени от нейния подарък - уникалната картичка и още се говорело за нея.
Няма по-голяма награда за мен, от такива думи :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)