събота, 16 май 2015 г.

"Виж, твоят приятел Мечо"

От както се появи малкото ни момче, все по-често ми се случва да използвам този израз - "Виж, твоят приятел Мечо".
И стигам до извода, че с малките деца, човек се вдетинява, връща се към своите детски спомени и разбира някои неща чак сега. Както четох някъде - "Звукът е интересно нещо. Мама и татко ми говорят разни неща, а аз ги чувам чак след 30 години" :)
Така ще чакам и аз един ден нашия малък Борис да разбере някои неща, които му говорим сега....

Та редом с детската тематика, спретнах едно албумче за едно момиченце, чийто любим цвят (за момента) е жълтото. Опитах се да мисля по детски и да го изработя така, че да се харесва на дечицата. Заложих на жълтото, хареса ми как стои с червеното. Много исках да намеря място на това любвеобилно мече:



Вътре декорирах семпло с цветни хартии, закупени от любим магазин в любимия ми Пловдив - Магазинът на Ели и Сашо от Пи Ем Арт. Имам чувството, че бях един от най-щастливите хора, когато разбрах, че ще отварят това вълшебно местенце (преди малко повече от година).




Ще покажа албумчето си тук в предизвикателството "Виждам те".

Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)