събота, 17 януари 2015 г.

Празници за счетоводители

Е, по-добре късно, отколкото....още по-късно ;)

По повод Коледните и новогодишни празници, имах възможността да направя картичка за счетоводна кантора. Трябваше да бъде внушителна, коледна и някак свързана с професията. Тук предизвикателството беше голямо, защото аз самата се занимавам в тази сфера, а никога не ми е идвало на ум да направя нещо, свързано с професията. Избрах за основа перлен картон в цвят бордо - какво по-коледно от червения цвят. Съобразих се с нещата, които поръчителката си беше набелязала, и накрая ето какво се получи:


Кутийка с еленче, релеф, панделка с надпис, звънче, паус и няколко пласта хартии за ефект, включително нови за мен леко релефни хартии, които може да видите тук:


Коледен пейзаж


И разбира се - Електронните услуги на НАП, без които не можем ;)


Пейзажът беше в 3-Д



И като допълнение - календар и част от калкулатор. Какво му трябва на един счетоводител :)




Ето и какво получих като обратна връзка, след подаряването на картичката:

"Снежи, благодаря още веднъж за картичката. С твоя помощ направих невероятна изненада! Получи адмирации от няколкото счетита. Изненадата беше нетрадиционна и много се зарадваха. Бяха учудени кой е измислил и сътворил това бижу.
Бъди жива и здрава и много щастлива!
Весели празници!"

За мен по-голяма награда от тази - няма :)
Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)