сряда, 1 октомври 2014 г.

Пъстроти за празници

По повод пенсионирането на Любимата учителка - майка ми, спретнахме заговор с брат ми и сестра ми. Организирахме малко празненство, в което всеки взе някакво участие в подготовката и спомените за след това. 
 Сестра ми приготви уникално вкусна торта, със захарни цветя, наподобяващи живи, и в унисон с цветята от картичката:


Брат ми се погрижи за цветето в саксия - любимите й орхидеи:


А от мен бяха декорациите - пъстри хартиени понпони, надпис и....



.... кутия-картичка, пълна с изненади:


Е, не успях да я докарам на външен вид кутийката да е "шоколадова" като тортата, но поне се получи пъстра и контрастна :)



И вътре:









Човек не може да пенсионира своя опит. Той трябва да го използва. Опитът постига повече с по-малко енергия и време.

Enjoy!

2 коментара:

  1. Вярно е, че ме изненадахте, въпреки ,че се досетих по-отрано. Но не очаквах точно това! :) Пак имаше изненада. :) Най-много ме зарадва това, че сте си разпределили по този начин задачите и сте действали заедно. Всичко беше прекрасно! Толкова се бяхте постарали всички! И това за опита е абсолютно точно! Благодаря ви, деца! Обичам ви!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)