понеделник, 22 септември 2014 г.

Повод, без Повод

Денят на Независимостта - да ни е честит :) За някои - повод за празник, за други - почивен ден... А за мен - ден за размисли кой от какво/кого е зависим :)
Е, аз определено на моменти се чувствам зависима и съм сигурна, че множество от картичкотворящите знаят за какво говоря - за онова непреодолимо желание да искаш всичко ново, различно, уникално и т.н. в сферата на хобито ни!
Няма да забравя първата ми среща с online магазина UAU.bg.
Някъде из интернет пространството срещнах страхотни картички с този шаблон


За съжаление обаче се оказа, че още изобщо го няма в България. Колко познато... Започна се едно търсене от сайт в сайт, от магазин в магазин, разпитване тук и там ще го заредят ли и т.н., защото мястото, от където можех да го поръчам, се оказа, че не изпращат до България. А тези влюбени котенца така ме завладяха... Това си има и своите сантиментални причини, с които няма да ви отегчавам сега :)
И така, след няколко седмици, приятелка, която също прави картички (Габи, Благодаря ти!), ми прати линк към UAU.BG с моите така дългоочаквани котенца. Беше събота и аз зарязах всичко и се втурнах да си направя регистрация, след това и да направя поръчка, защото не веднъж ми се е случвало, докато се чудя дали да си купя нещо и... то да свърши. Всичко беше просто, лесно и разбираемо в сайта и се справих за нула време.
В крайна сметка, успях да ги поръчам, и нямах търпение да си ги получа. Обадиха ми се още в понеделник, че всичко е наред с поръчката ми и че на другия ден ще бъде при мен. Бях очарована и нямах търпение. Разгледах в подробности сайта, установих разбира се, че котенцата вече са свършили, което означаваше, че този път съм успяла да се доредя на време. Обзе ме онзи копнеж, който обзема всеки крафтър - да иска всичко. Толкова много избор, толкова много неща...
Получих си пратката в указания срок, и още същата вечер сътворих това


Моите любими влюбени котенца :) Закупени от любимия ми магазин UAU.BG

Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)