сряда, 14 май 2014 г.

Честит рожден ден, Сами!

Отново за рожден ден на едно малко момче, пред мен се изправи предизвикателството да подготвя уникална картичка за кратко време.
На помощ дойдоха подготвени картинки от една работилничка при Руми, преди доста време и ето какво се получи:


Знаех, че ефекта с дистрес мастилата се харесва на поръчителката и затова го използвах, където мога. Добавих парчета структурни картони, леко изтъркани, както и релефни детайли с перлен картон. Около самото пожелание ефекти също не липсваха:


И тъй като е за момче, реших да съм по-пестелива от към така любимите ми цветчета и камъчета. Сложих само едно, и то синичко, което ми е подарък от Дони от Хоби Център Кламер :)




Надявам се малкото момче да е имало един наистина страхотен рожден ден и моята картичка да допринесе за хубави спомени след време.

Enjoy :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)