четвъртък, 17 април 2014 г.

За важните неща в живота

Някъде четох, че ако "Бог иска да направи комплимент на една жена, той я дарява с дъщеря. А на майката с най-голямото сърце, Бог изпраща синове."

И така отново по повод появата на едно малко човече, в мен се развихри една фантазия на бебешка синя момчешка тематика. От работилницата с Габи от "Цвете от хартия" ме чакаше една красива заготовка за бебешко албумче за снимки и пожелания, спомени и какво ли още не :) И най-накрая му дойде реда. За символиката на синия цвят вече съм писала доста тук и тук, затова само ще кажа, че това е цвят, който кара хората да мечтаят :) А мечтите са хубаво нещо!
А когато се сбъдват, стават още по-хубави.
Така се получи този красив албум в кутия, за една сбъдната мечта в едно младо, влюбено и щастливо семейство:


Семпло декорирана кутия, в която да се пазят спомените от първите дни на малкото момче:


Любимият ми Glitter паус, пънча на Martha и новите (за мен) краченца на Mariane Design. Голям кеф!


А вътре - подобни елементи, паус, обувчиците и надписа на Mariane Design:




Малко перли, малко панделки на точки. Ама така да обичам точките и толкова сладурски да са ми :) За вас незнам...




Задната корица отново декорирах по подобен начин. Сложих красивия елемент на Memory Box, който ми е от Габи. А пък на мен толкова ми харесаха тези завъртулки, че вече си имам и шаблона. И с него е голям кеф да се работи!



И да си дойдем на думата - какво се крие зад тези корици :)


Малко информация за бебчо, няколко декорациики и много място за снимки и джобчета за бележки:














Вмъкнах и няколко изрязани етикета, на които също може да се записват всякакви неща и да се съхранят в джобчетата за...когато малкия Антон може да ги прочете:




В този вид това малко съкровище отиде при собствениците си, а аз останах доволна от реакцията и от факта, че "точно такъв" албум си нямат :)

Ами това е от мен. Сега Ви пожелавам Весели празници и да нашарите хубаво яйцата, а не кухнята си ;)

Enjoy!


2 коментара:

  1. Много симпатично албумче. Очевидно всеки детайл и всяка заврънкулка са много изпипани и много важни за теб. Все едно, че са ти деца! :) И имаш ново етикетче - не знам дали така се казва? (Преди по друг начин си подписваше творбите.) Сигурно има някоя специална дума. :) :) :)

    ОтговорИзтриване
  2. Новичко е, да :) Всеки детайл в случая си е важен и специален по своему :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)