неделя, 23 март 2014 г.

Раз, два, три, на есен ще съм ученик нали!

Отново нещо синичко, весело и за момченце, което празнува своя 7-ми рожден ден.
А както се казва, на есен - с песен - този порастнал юнак ще се вълнува от първия училищен звънец :)
И така - за честит празник подбрах весели момчешки цветове, 3D елементи, перушинка и любознателни жаби. Може би защото тепърва момчето ще открива нови и непознати светове, ще попива нови знания и ще бъде любопитен какво пише в новите буквари и читанки.


Жабата ми стана фаворит:


Разгъвката вече е позната, но вмъкнах нов елемент - магнитна лента, за по-сигурно затваряне




А пък аз пожелавам на малкия рожденик много щастливи дни в училище и нестихваща жажда за знания!

2 коментара:

  1. Жабата е страхотна! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да :) От всичко в картичката, тя печели най-много симпатии :)

      Изтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)