понеделник, 17 март 2014 г.

Измина една страхотна година

Да, точно така :) Неусетно измина цяла една година, откакто за пръв път се втурнах в дълбините на Blogger... Научих много неща, споделях някои от тях с Вас - моите приятели, последователи, познати или просто случайно преминаващи....
Радвах се като малко дете на първите си коментари, участия в предизвикателства и какво ли още не. Знам, че тепърва много неща ще науча и че човек стига да иска - винаги може повече. И така, реших да споделя най-после пълния комплект, започнат именно тогава и изчакал достатъчно за своето предназначение:

Декорирана кутия с цветя, панделки и пънчове






Като декорацията се сваля и остава само кутията


А вътре - изненадиии - моят тип календарчета с любимото ми мече


И естествено албумчето, заради което беше всичко това :)


И тъй като този комплект отиде при скъп за мен човек, иска ми се да споделя и една мъдрост по темата:

* * *
Попитали един мъдрец:
- Колко вида приятели има?
- Четири - отговорил той.
- Има приятели, като храна - всеки ден ги търсиш.
- Има приятели, като лекарство - търсиш ги само, когато са ти нужни.
- Има приятели като болест, винаги те търсят теб.
- Но има приятели като въздуха - понякога не ги виждаш, но са винаги с теб!
* * *
И нали си знаете - изводите оставям на Вас :)
А аз съм благодарна, че познавам хора, които осъвместяват всичките тези четири типа приятели.

Enjoy!

2 коментара:

  1. Честита първа годинка,Снежи!Пожелавам ти още много такива годинки и много творческо вдъхновение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси, Танче :) Когато порастна още малко, ще организирам една хубава почерпка :)

      Изтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)