понеделник, 10 февруари 2014 г.

Забава с АТС

Най-после дойде и моят ред!
Невероятното албумче с АТС дойде при мен и думите са недостатъчни, за да опишат какво е чувството, когато разгръщаш нещо подобно...
Затова и няма какво повече да кажа, ето какво бях подготвила и оставих вътре преди да изпратя пратката към следващата Фея :)

Първата ми серия - Love is in thi air


И втората - нарекох я "Восъчно"


Техниката с восъка ми е много любима и интересна, но рядко я прилагам, тъй като ми отнема повечко време. Грижливо подредих моите АТС в тази торбичка и така ги пратих за Асеновград.


Благодаря на Ем за всичко :)



А за тези от Вас, които се чудят каква е тази Забава, какъв е този албум.... могат да прочетат тук - Забава с АТС

За мен беше наистина голямо забавление!

Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)