сряда, 18 декември 2013 г.

Нека Коледа да започне с Това!

Най-накрая да ми дойде музата... Е, по-добре късно, отколкото никога :)
Отдавна бях решила да подготвя нещо мъничко, но от сърце, за един много специален човек и ето - както казват хората - "Всяко нещо с времето си."

Няма нужда от много обяснения, резултатът е на лице:



Представлява кутийка, в която сложих картичка и още нещо :)
Използвах парченце фигурален паус, една метална Снежинка (защо ли?!) и задължително брокатни тичинки, с панделка от тюл и коледно звънче. Направо ми зазвъня коледно в главата и на мен!


А ето и картичка:





Ами това е. За пореден път се уверих колко малко му трябва на човек, за да бъде щастлив :)
Гьо, радвам се, че те познавам и още повече се радвам, че успях да те усмихна с това!

Показвам картичката тук в предизвикателството на Софи - КФП 198 - Картичка без картинка.

Enjoy!

2 коментара:

  1. Страхотни са, Снежи! Толкова позитивно заредени и празнични! Благодаря ти, че се включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)