събота, 30 ноември 2013 г.

Таг No 3 за Коледната размяна


А ето го и продължението :)
Както винаги съм казвала - хубавите неща стават случайно и когато не ги очакваш. Може би в това им е хубавото всъщност.

С това коледно тагче искам да поздравя и Роси по случай многото празници около нея и да й пожелая да се чувства все така богата и щастлива от това, което има! Няма по-хубаво от това според мен :)

Колкото дo правенето на Коледни тагове - идеите ми си играят на гоненица, такава предпразнична еуфория ги е обзела, и напоследък - започвам с една мисъл, а накрая се получава съвсем различно нещо. Та и с този таг така се случи, но все пак мисля, че си струваше. Заложих на златисто-белите нюанси, както никога аз да се огранича в толкова малко цветове... И ето какво се получи:


А на гърба реших да сложа календар, който може да служи и за закрепяне на самия таг във вертикално положение. Хитроооо...


Тук са и двете етикетчета




Ще се радвам, ако това творение зарадва новия си собственик и съм почти сигурна, че ще бъде така. Хубаво е човек да бъде оптимист :)

Коледа наближава, празничното настроение се разпространява, така че побързайте да се отдадете на Коледната магия и не забравяйте да зарадвате близките си по празниците!

Ами това е за сега. Благодаря, че се отбихте в местенцето ми и до скоро!

4 коментара:

  1. Снежи този печат ми е любим и на мен.Много ми хареса идеята ти за календарчето-Бравооооооо! Радвам се че успях да го видя как изглежда и ембоснато :)-перфектно!

    ОтговорИзтриване
  2. Еее, благодаря ти, Диди :)
    И на мен ми беше интересно как ще стане с ембос, не е толкова детайлно, но стои добре. Радвам се, че ти е харесала идеята! :*

    ОтговорИзтриване
  3. Браво, Снежи! Много нежно се е получило. Обожавам нещо да се подпъхва и изважда! Идеята за календарчето е много добра. Благодарим, че се включи в нашата почерпка. Късмет!

    ОтговорИзтриване
  4. Роси, благодаря ти за хубавите думи и се радвам, че ти е харесало :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)