петък, 29 ноември 2013 г.

Коледна размяна на тагове

В очакване на Коледните празници, тази година смятам да правя "необичайни" за мен неща :)
В този ред на мисли - няма как да пропусна Коледната размяна на тагове, която така добре организира Ем.
Добре, че имаше качено видео, за да се ориентирам по-добре в новата за мен обстановка.
Изцяло водена от условията и показаните неща в клипчето, ето какво роди въображението ми:
Първите ми два тага, в синьо и златно...


А това са им гръбчетата:


За синичкия подготвих специален елемент - къщички с елхичка, намазани с еднофазно кракле, за по-добър вледеняващ ефект. Дизайнерските хартии са от много любимите ми, леко детски блокчета на мечето Fizzy Moon и разбира се няколко снежинки. Нали, какво е Коледа без снежинки :)


Пукнатините мисля, че се получиха точно каквито ги очаквах:


А ето и вторият таг, чийто акцент избрах да бъде коледна играчка, изрязана от пяна (или както я наричат "фоам"), намазана с С200 и потопена в златист брокат. Получи се чудна за този случай! Двете етикетчета завързах с шнур, за да са по-различни и интересни този път:


А като развържем панделката - изненадааа :)


Ето къде са скрити цели две джобчета, където да сложа двете етикетчета. Интересно е, не мислите ли?!


Надявам се тези тагчета да зарадват своите нови собственици (още незнам кои ще са те) и благородно завиждам на Ем, която до момента е събрала около 80 такива красоти, че даже и по-хубави от тези...
А вие очаквайте продължение по темата :)

Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)