събота, 26 октомври 2013 г.

Нека бъде специално...

Както често се случва при мен, а и съм сигурна, че не е само при мен, просто ти идва музата и....храс-храс - пръква се нещо ефектно, нетипично...и някак си (да не звуча нескромно, но...) - хубаво.


Мисля, че няма нужда от повече описания :)
Enjoy!

И понеже се натъкнах (не за пръв път) на една притча, която ми се иска повече хора да знаят и да се замислят, публикувам и нея:

*  *  *
Един ученик попитал учителя:

- Вярно ли е, че щастието не е в парите?
- Да, вярно е - отвърнал Учителят
- Можеш ли да го докажеш?

- Няма нищо по-лесно от това. С пари можеш да си купиш легло, но не и сън; храна — но не и апетит; лекарства — но не и здраве; слуги — но не и приятели; жени — но не и любов; жилище — но не и домашно огнище; развлечения — но не и радост; учители — но не и ум. И споменатото далеч не изчерпва списъка.


*  *  *

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)