неделя, 21 юли 2013 г.

Като на 18


Е, повечето от вас, ясно си спомнят какво е да си на 18 :)
Онази "тийн" възраст, за която мечтаем, по много причини, и която сега като си спомня - какво пък толкова.
Но важното е да живеем "сега", нали?
И по този повод, една скъпа приятелка искаше да изненада своята сестричка, която става пълнолетна.
До колкото познавам и двете сестрички, пуснах въображението си  да се разходи из не малкото ми материали и ето какво се сътвори:



Любимото ми меченце (е, явно и не само на мен), няколко пърхащи пеперудки...пърхащи леко и неусетно като изминаващото време. Няколко цветенца, ей така - за цвят.
И с голямо нетърпение използвах новия си шаблон на Leane Creatief :) който така ме радва!

Ами това е. Другото оставям на Вас. Аз само мога да се благодаря, че станах свидетел на реакцията на получателката и нейна приятелка и така ми напълниха душата :)


Enjoy!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)