събота, 8 юни 2013 г.

Лилави вдъхновения

Лилавото е цвят с особено значение и дълбоки корени в символизма. От една страна е смятан за цвят на духа, защото се свързва със седмата чакра и вътрешната хармония, затова се препоръчва на хора, които търсят духовно удовлетворение. От друга, с годините той е определян като мистичен и тайнствен, като цвят на фантазията. Фактът, че е комбинация от синьо и червено, пък дава нова посока в тълкуването му  като перфектното съчетание между мъдрост или любов, между разум и чувства. В миналото лилавият цвят е бил цветът на богатите, на благородниците и кралските особи. Причината е, че преди години хората не срещали толкова често лилавото в природата, колкото днес сме свикнали да го виждаме, затова го смятали за рядка и ценна находка. 

Именно по тези причини, ми се стори идеална тази комбинация за юбилеен рожден ден на една дама, която не познавам лично. Тази цветова хармония, с така дълбоко значение, няма как да не допадне на човек :)

И така - ето моята муза, по описания и желания, възложени ми по повода


Използвах готови силиконови рози и хартиени цветчета, любимия ми шаблон на Mariane Design (само да се чистеше по-лесно след употреба...), малко мастила и перфектни перли. 


И нека не подценяваме и нежния и стилен акцент под формата на релеф. Винаги съм се възхищавала на проекти с прецизно изпипани релефни участъци. А сега вече, когато мога и аз да си ги правя, изпитвам огромно удоволствие.

Enjoy :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)