събота, 29 юни 2013 г.

Приказни емоции в синьо и златно

Отново по случай сватба, имах за задача да сътворя нещо интересно, уникално...и така условия в този дух.
Много исках да изпробвам тази сгъвка, стори ми се много сигурно място за поставяне на паричките :)
Любимият ми пънч на Martha беше главно действащо лице, а останалото е плод на въображение.
И ето резултата:



А така изглежда от зад. Закопчава се с тик-так копче. Хитро, нали?


И тук е мястото за паричките :)


Моята награда беше реакцията на получателката :) Важното е, че много й хареса! А мен ме правят щастлива такива неща. И в този ред на мисли - искам да споделя нещо, което бе интересно и забавно за мен:

10 ценни житейски мъдрости


1. Който работи много, прави и много грешки. Избягвайте грешките....
2. Хубавото да си шизофреник е, че никога не се чувстваш самотен....
3. Мъдростта ме преследва, но аз бягам по-бързо...
4. Срещу любов от пръв поглед, помага само вторият...
5. Всички искат да се върнат към природата, но никой пеша...
6. Не всичко, което има две бузи, е лице...
7. Нямаме шансове, но ги използваме...
8. Не е достатъчно да нямаш собствено мнение... Трябва да притежаваш и способността да не можеш да го изразиш...
9. Винаги има две мнения - грешното и моето!
10. Дълговете са единственото нещо, което човек може да прави без пари...

Enjoy!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)