понеделник, 1 юли 2013 г.


Ръчно изработена пеперудка и ключе


Ето едно предизвикателство, което си е наистина предизвикателство!
Благодаря на Мигито Петрова за идеята в КФП 174 :)
Сякаш в последно време, много се "изхитрихме" с готови нещица, еднакви шаблони и какви ли не глезотийки и някак си малко се загуби истински ръчно направеното.... В което няма нищо лошо, но все пак не е зле от време на време да си припомняме за "онези" времена, когато всичко се случваше с лист бяла хартия, молив, ножица и лепило.
Точно така се почувствах и аз, в процеса на създаване на тази картичка. Аз също като Мигито не бях взела със себе си почти никакви материали.... Отидох за разнообразие в любимата ми къщичка в предбалкана, малко на хлад и на чист въздух и взех със себе си само цветни моливчета и тънкописци. В последствие си купих едно обикновено блокче и един бледо жълт картон, за основа. Като дете имах една много любима книжка - "Чудесата на природата" - със страхотни илюстрации. Е, страхотни за времето си. Там има една пеперуда, която реших да нарисувам по спомен. От толкова "глезотии" в последно време, наистина се замислих как рисуването съм оставила на заден план.....

И така, намерих една много интересна линийка, на около 20 години: 




С нея реших да си направя нещо като "дизайнерска хартия". С няколко цвята тънкописци и малко фон - от червило ;)
Нарисувах пеперудата


И ето резултата:


Получи се нещо съвсем различно от досегашните ми неща. Някак си...не е нищо особено, но нека не звучи нескромно - има си своя чар.
Напомня ми на детството, когато наистина всичко си правех с моливи, ножица, лепило и бял лист. 
Мисля, че идеята за това предизвикателство беше страхотна! Отново си припомних колко много неща могат да се направят с много по-малко материали, а резултата отново да бъде приемлив :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)