понеделник, 22 април 2013 г.

Дистрес = Серотонин, хормонът на щастието


Много обичам да си синтезирам серотонин :)
Ами слънцето като се крие зад облаците, аз пък ще си го нарисувам....
Тази техника  се оказа много подходяща за настроението, което още ме държи с дистреса, и реших да се пробвам и аз.

Новото, което вложих, е светещата боя, с която оцветих слънцето.
смея да твърдя, че ефектът се получи интересен. (Ех, тази скромност!)




Посланието е ясно - Ден и Нощ.
Така сме ние, творящите, денонощно ни се гонят бръмбари в главите - за какво да използваме тази хартийка, или онази коркова тапа... и какво ли не.

Тук си имам слънце, което да ме радва, а вечер - се превръща в правдоподобна луна.
А "вълкът" вие отвън. Моята слабост и любимка - Сара:


Enjoy....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)