събота, 13 април 2013 г.

Първи стъпки в дистрес техниките


Най-после да постигна "приемлив" за мен резултат с няколко цвята дистрес :)
Тези мастилца се оказаха безкраен извор на възможности. А цветовете се преливат лесно, наистина както Рали от Двете Елши описва тук.

Тази картичка има своята бих я нарекла "странна" история, и съответно притежава свое излъчване, което не всеки би усетил. Но какво пък... не всеки го може :)






В един ранен студен зимен ден, ме осени музата на експеримента, и без да се усетя, фона се получи. После розата... за останалото доста се почудих. Но...вие ги знаете тези неща, защото съм сигурна, че не само при мен се случват така нещата - малко тип "без да искам".

Е, определено не е нещо, с което се гордея, но поне е радост за окото.

Enjoy :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)