понеделник, 8 април 2013 г.

Картичка core'dinations


Здравейте, приятели!
След малко затишие, отново обагрям страничката си с нещо ново и нетипично за мен :)
За пръв път правя подобен вид картичка, но дали съм се справила... вие ще прецените.
Смятам да я покажа тук при Картичкофуриите и атрактивното предизвикателството на Ландо Арт и хоби.

За мен беше изключително интересно да съчетая толкова техники с тези така любими картони Core'dinations. Намачквах, изтърквах, ембосвах, състарявах, късах... направо си беше приключение! А резултатът е на лице:


 Любимото ми мече Fizzy Moon, което срамежливо поднася своето цвете...


Заобиколено от релефни картонени елементи, леко изтъркани, леко скъсани...


Дори леко намачкани на места...


А ето и една от причините за сладкото вдъхновение, което ме обзе: 
Просто няма как да не се похваля! 
Новите ми акварелни моливчета - една сбъдната мечта, и то не как да е - а грижливо поднесени от любимия човек :)




2 коментара:

  1. Браво, добре си се справила. Честита придобивка. И аз се запалих по оцветяването с акварелни моливи и сега само ме сърбят ръцете:). А тези картони са уникални! Каквото и да ги правиш, резултатът е прекрасен! Продължавай напред!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Тони!
    Моливите наистина са голяма краста... И с тези картони забавлението е пълно!

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)