събота, 23 март 2013 г.

Семпла и изчистена картичка...



Здравейте, приятели!


Леко пролетно и уханно е времето навън, също като първите цъфнали цветенца и дръвчета :)

Именно това ме вдъхнови, за да направя тази картичка, която показвам тук в "Картичкофурийско предизвикателство 160 - семпла и изчистена картичка!"

Оказа се, че е много по-трудно да покажеш толкова много с нещо толкова изчистено и опростено. Това винаги ми е било по-трудно, предполагам не само на мен.




Цветенцата са залепени с няколко обемни квадратчета, за по-добър ефект



И от тях направо намирисва на черешов цвят! Надявам се да съм допринесла за пролетно настроение с това изчистено творение и
благодаря на Мария за интересното предизвикателство!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен! Благодаря :)